گرگان- استاندار گلستان گفت: خواستگاه انقلاب ما الهی است و قدر این امانت الهی را باید بدانیم و تنها حفظ حرمت خون شهیدان بر عهده ما نیست.

انقلاب اسلامی امانت خداوند نزد ملت ایران است

به گزارش قدس آنلاین، استاندار گلستان در حسن صادقلو صبح سه شنبه در مراسم نمادین استقبال از امام خمینی(ره) که در فرودگاه گرگان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این چنین مراسم هایی برای ایجاد میثاق بین خود و انقلاب و همچنین طراحی نقشه راه برای آینده ضروری است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما، امری الهی است، ادامه داد: به همین دلیل است که باید مراقب باشیم قدر این امر الهی را بدانیم.

استاندار گلستان با اشاره روایاتی که از پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه مردمی از شرق در پیروی از اسلام قیام می کنند، افزود: خواستگاه انقلاب ما الهی است و امام راحل هم به تفکر الهی متصل شد و بدنه این انقلاب را به وجود آورد.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب تحلیل هایی که از این نهضت مردمی می شد، با انگیزه های اقتصادی و دنیوی بود، گفت: اما راهی که امام راحل در انقلاب اسلامی پیش پای ما گشود، انگیزه های دینی را در خود داشت.

صادقلو ادامه داد: امام تعبیرهای زیادی از انقلاب دارد و در جایی عنوان کردند انقلاب تحفه‌ای است که خداوند از عالم بالا برای ملت ایران هدیه فرستاد.

استاندار گلستان انقلاب اسلامی را امانتی در دست ملت دانست و افزود: ما با امانت عادی روبه رو نیستیم و اگر فکر کنیم تنها مسئولیت خون شهدا را بر عهده‌داریم اشتباه فکر کردیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران نشان دادند اهل اقدام و عمل هستند افزود: دشمنان انتظار داشتند شعارهای انقلاب فراموش شود اما اگر امروز به شعارها توجه کنیم همان احساس اول انقلاب در شعارها حس می‌شود.

صادقلو گفت: این مراسم‌ها و جلسات ما متصل شدن به راه الهی انقلاب و الهی ماندن انقلاب است و باید فکر کنیم چقدر الهی خدمت کردیم و بسنجیم چقدر انقلابی مانده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.